tisdag 5 maj 2009

Tiden börja bli knapp

Ja som sagt tiden rinner iväg. Nu är det bara tre veckor kvar sedan flyttar vi in. Vi har kommit en bit iallafall, köket är klart, allt golv är lagt, väggar och tak är klart, elen är snart klar. Till helgen ska de tre kanske fyra tappra snickarna sätta ihop trappen som kommer, gruvar mig lite för det även fast det inte är jag som kommer stå där och lösa det hela. Har ju köpt en snygg trapp, som är lite specialmontage, vi får den i lösa delar och måste sätta ihop den på plats., vilket kan vara svårt får oss nybörjare. Men jag hoppas det funkar.
Badrumsinredning är köpt, ska bara monteras upp, vattnet ska kopplas in...när detta är klart är det beboligt och det är nog detta som vi hinner med. Dörrar ska också in men det andra är viktigare så jag tror att vi få bo utan dörr till toan i början.
Tog med kameran upp till huset idag men olyckligt nog så tog batteriet slut. Så bilder får ni vänta med ett tag.

1 kommentar:

Åsa sa...

Vem behöver dörr till toan, det är för fegisar!
Kramar Åsa,
Hojta om det är något jag kan göra.